Copywriting artykuły

Copywriting, czyli artykuły blogowe, teksty specjalistyczne, artykuły sponsorowane

Czy chcesz, żeby twoja marka wzbudzała pozytywne emocje? Czy dążysz do tego, aby klient nie kupował tylko raz, ale do ciebie wracał, aby kupić więcej i więcej?

Jednym ze sposobów kreowania wizerunku marki jest spójny content marketing, a jego elementami są m.in. specjalistyczne artykuły czy prowadzenie firmowego bloga. To dzięki nim klienci trafią do ciebie nie tylko dzięki płatnej reklamie w social mediach czy w prasie, ale w sposób naturalny i spontaniczny.

Co daje content marketing i copywriting?

Czy wiesz, że oprócz reklamy na bilbordach czy w radiu, możesz prezentować się także w subtelny i nienachalny sposób, a przy tym bardzo skuteczny? Zamiast krzyczeć do klienta: „Oto jestem, a to jest mój produkt”, możesz komunikować się z nim rozważnie, budując przy okazji autorytet marki.

Temu służy właśnie content marketing.

Jako copywriter proponuję ci prowadzenie bloga dla twoich klientów, przygotowywania unikatowych artykułów specjalistycznych, poradników itp.

Ile kosztują artykuły blogowe i teksty specjalistyczne na stronę www?

Teksty copywriterskie przelicza się miarą X zł * 1000 zzs (zzs – znaki ze spacją). To ogólnie przyjęty system wyceny pracy copywritera, ale pamiętaj, że przy specjalistycznych tekstach stawką mogą być również roboczogodziny.

Zawsze wyceniam artykuły indywidualnie i biorę pod uwagę m.in. liczbę zamówionych tekstów czy czas poświęcony na research przed pisaniem. Punktem wyjścia są dla jednak następujące kwoty:


artykuły blogowe, artykuły zapleczowe

od 40 złotych netto za 1000 zzs

artykuły specjalistyczne wymagające specjalnego przygotowania

od 60 złotych netto za 1000 zzs

Do każdej kwoty należy doliczyć 23% podatku VAT.


Termin wykonania usługi ustalany jest zawsze indywidualnie i może mieć wpływ na ostateczną cenę. Pamiętaj, że copywriting to moja praca, dlatego teksty próbne również są płatne (indywidualna wycena). W ramach ustalonej kwoty mogę dwukrotnie poprawić teksty wg uwag klienta, późniejsze zmiany wymagają dopłaty (indywidualna wycena).