Copywriting, czyli artykuły blogowe, teksty specjalistyczne, artykuły sponsorowane pisane zgodnie z zasadami SEO
Czy chcesz, żeby twoja marka wzbudzała pozytywne emocje? Czy dążysz do tego, aby klient nie kupował tylko raz, ale do ciebie wracał, aby kupić więcej i więcej?
Jednym ze sposobów kreowania wizerunku marki jest spójny content marketing, a jego elementami są m.in. specjalistyczne artykuły czy prowadzenie firmowego bloga. To dzięki nim klienci trafią do ciebie nie tylko dzięki płatnej reklamie w social mediach czy w prasie, ale w sposób naturalny i spontaniczny.
Co daje SEO copywriting?
Czy wiesz, że oprócz reklamy na bilbordach czy w radiu, możesz prezentować się także w subtelny i nienachalny sposób, a przy tym bardzo skuteczny? Zamiast krzyczeć do klienta: „Oto jestem, a to jest mój produkt”, możesz komunikować się z nim rozważnie, budując przy okazji autorytet marki.
Temu służy właśnie content marketing.
Jako copywriter proponuję ci prowadzenie firmowego bloga przygotowywania unikatowych artykułów specjalistycznych, poradników itp. w oparciu o analizę słów kluczowych czy analizę konkurencji.
Ile kosztują artykuły blogowe i teksty specjalistyczne na stronę www?
Teksty copywriterskie przelicza się miarą X zł * 1000 zzs (zzs – znaki ze spacją). To ogólnie przyjęty system wyceny pracy copywritera, ale pamiętaj, że przy specjalistycznych tekstach stawką mogą być również roboczogodziny.
Zawsze wyceniam artykuły indywidualnie i biorę pod uwagę m.in. liczbę zamówionych tekstów czy czas poświęcony na research przed pisaniem. Punktem wyjścia są dla jednak następujące kwoty:
artykuły blogowe
od 45 złotych netto za 1000 zzs
artykuły specjalistyczne wymagające specjalnego przygotowania
od 60 złotych netto za 1000 zzs
Do każdej kwoty należy doliczyć 23% podatku VAT.
Termin wykonania usługi ustalany jest zawsze indywidualnie i może mieć wpływ na ostateczną cenę. Pamiętaj, że copywriting to moja praca, dlatego teksty próbne również są płatne (indywidualna wycena). W ramach ustalonej kwoty mogę dwukrotnie poprawić teksty wg uwag klienta, późniejsze zmiany wymagają dopłaty (indywidualna wycena).