Pozycjonowanie SEO

SEO, czyli pozycjonowanie strony – jak to działa?

Jeśli czegoś nie ma w Google, to znaczy, że nie istnieje. Znasz to stwierdzenie? Cała gra polega jednak na tym, żeby nie tylko BYĆ w Google, ale BYĆ WYSOKO. Każdy chce być na pierwszym miejscu w wyszukiwarkach.

Ale czy wiesz, czego szukają twoi klienci? Czy rzeczywiście wchodzą na twoją stronę? Z jakimi frazami kluczowymi wiąże się twoja strona? Wiem, jak to sprawdzić!

Pozycjonowanie to proces. Czy warto inwestować w SEO?

Pozycjonowanie wymaga czasu. Czasu na analitykę i wytypowanie fraz kluczowych. Czasu na zoptymalizowanie strony. Czasu na pozyskanie linków. Czasu na marsz w górę w rankingach wyszukiwarek internetowych.

Nie od razu Rzym zbudowano, musisz się więc uzbroić w cierpliwość. Ja nie oszukuję i otwarcie mówię, że efekt pozycjonowania można zobaczyć np. po kwartale, po pół roku albo nawet po roku – w zależności od Twojego budżetu i działania Twojej konkurencji. Lepiej jest bowiem zbudować pozycję naturalnie, organicznie niż pakować budżet w podejrzane pozycjonowanie, które może się skończyć karą od Google (tego na pewno nie chcesz!).

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

To jedna z najtrudniej mierzalnych prac. Różne agencje stosują różne przeliczniki, ale generalnie jest to wynagrodzenie ryczałtowe, które uwzględnia przede wszystkim analizę słów kluczowych, sprawdzanie konkurencji, pozyskiwanie linków i raportowanie. Bardzo często copywriting jest dodatkowo płatny – ale nie u mnie!

Jestem przede wszystkim copywriterem, dlatego dla mnie pozycjonowanie to tworzenie contentu pod określone frazy, które wynikają z analizy słów kluczowych. Oczywiście to także m.in. link building, analityka i raportowanie.

Jednak zlecając mi pozycjonowanie strony, nie musisz już szukać osoby, która będzie tworzyła treści. Ja do pozycjonowania stron podchodzę kompleksowo – od strategii SEO aż po comiesięczny raport.

Jeśli chcesz poznać szczegóły, napisz do mnie!


Pozycjonowanie 1 strony www

przykładowy budżet to od 800-2000 złotych netto/miesiąc

Do każdej kwoty należy doliczyć 23% podatku VAT.


Termin wykonania usługi ustalany jest zawsze indywidualnie i może mieć wpływ na ostateczną cenę. Pamiętaj, że copywriting to moja praca, dlatego teksty próbne również są płatne (indywidualna wycena). W ramach ustalonej kwoty mogę dwukrotnie poprawić teksty wg uwag klienta, późniejsze zmiany wymagają dopłaty (indywidualna wycena).