
Obsługa social media
Facebook? Twitter? Linkedin? A może TikTok i YouTube? Gdzie publikujesz? Wszędzie gdzie się da? A może uważasz, że twoja marka nie musi korzystać z social media, bo „to nie wypada” albo „tak się już nie robi”…
Obsługa social media wydaje się prostą sprawą – po prostu wrzucasz post i tyle. No właśnie – wydaje się! Tak naprawdę efektywna komunikacja z otoczeniem musi być dobrze zaprojektowana i ubrana w słowa, zdjęcia, grafiki. W innym przypadku szybko można zaliczyć wpadkę i zostać bohaterem memów. Można także publikować, publikować i publikować (i tak w kółko) bez żadnych efektów.
Dlaczego warto zlecić obsługę social media
Prowadzenie social media marki to coś innego niż wrzucanie fotek z podróży na prywatny profil. Social media są elementem content marketingu i kanałem komunikacji; trzeba jednak wiedzieć, jak z nich korzystać – spójnie, efektywnie, czytelnie. Każdy serwis ma swoich odbiorców, swój język, swój styl. Ba! Specyficzne są nawet wymiary grafik czy najlepsze godziny na publikację. Znasz się na tym? Nie musisz, bo obsługę social media możesz zlecić.
Ile kosztuje obsługa social media?
W przypadku social media trudno jest ustalić wynagrodzenie w oparciu o copywriterskie zzs, czyli znaki ze spacją. W komunikacji na Linkedin czy Facebook nie chodzi bowiem o długość tekstu, ale o częstotliwość publikacji zgodnie z przyjętą strategią.
Cena za obsługę social media uzależniona jest od kilku rzeczy m.in. liczba kanałów social media, liczba publikacji, konieczność tworzenia grafik/zdjęć. Istotną kwestią jest też to, czy zlecasz tylko content na social media, czy także prowadzenie firmowej strony/bloga. Dlatego za każdym razem wycena jest indywidualna.
obsługa 1-2 kanałów
od 400 zł netto/miesiąc
obsługa 3 kanałów i więcej
od 1000 zł netto/miesiąc
Do każdej kwoty należy doliczyć 23% podatku VAT.
Termin wykonania usługi ustalany jest zawsze indywidualnie i może mieć wpływ na ostateczną cenę. Pamiętaj, że copywriting to moja praca, dlatego teksty próbne również są płatne (indywidualna wycena). W ramach ustalonej kwoty mogę dwukrotnie poprawić teksty wg uwag klienta, późniejsze zmiany wymagają dopłaty (indywidualna wycena).